Profesionální vizualizace
pro architekty & designéry

Popis V-Ray for Rhino

V-Ray je celosvětovým fenoménem v oblasti 3D vizualizací, vůči kterému se poměřují všichni ostatní. Nabízí fotorealistickou kvalitu výstupu, vysoký výpočetní výkon a nekompromisní sadu nástrojů a funkcí.

V-Ray Next for Rhino, update 2.1

5.5.2020 - Vydána nová aktualizace nabízející několik oprav a vylepšení. Je k dispozic ke stažení, pro všechny majitele verze V-Ray Next for Rhino.

  • Quality presets — Updated slider presets ensure consistent image quality between CPU, CUDA and RTX engines, and progressive and bucket samplers.
  • Region rendering — Full support for Rhino viewport region rendering commands.
  • Grasshopper improvements — Render Grasshopper object animation frames together with the Rhino project, extended script access and more.
  • Stability — Improved stability across workflows related to MultiMatte render elements, displacement in Grasshopper and more.

A další. Bližší přehled novinek v ukázkovém přehledu , ale i v heslovitém seznamu na stránkách výrobce (angl.)

V-Ray NEXT. V pořadí čtvrtá verze - seznamte se s novinkami ...

Podrobnosti o novinkách a vylepšeních jsou k dispozici v ukázkových videoprezentacích:

V-Ray NEXT Update 1

Aktualizace vydaná na podzim 2019 nabízí mnoho užitečných funkcí pro pohodlnější práci s materiály, zvýšení výkonu interaktivního renderingu, ale také nové funkce pro tvorbu animací s využitím V-Ray pro Grasshopper.

V-Ray NEXT pro Rhino

Nová verze V-Ray NEXT pro Rhino nabízí mnoho novinek - nabízí upravená nastavení materiálů a světel, denoiser, rychlejší rendering, a řadu dalších novinek a vylepšení.

ONLINE WEBINÁŘ: Přesvědčte se, co je nového ve V-Ray Next for Rhino

ONLINE WEBINÁŘ

Prohlédněte si detailnější popis novinek verze V-Ray Next for Rhino popisovaný ve speciálním online webináři.

Verzi NEXT výrobce rozšířil o nejnovější V-Ray technologie, jako např. Asset library management, New Grasshopper functionality, New denoising possibilities, Scene Intelligence, 2x Faster V-Ray GPU, Chaos Cloud rendering a mnoho dalšího.

Je také předvedeno, jak novinky urychlí a zjednoduší uživateli práci s V-Ray.

 

Více o ONLINE webináři

Přehled funkcí ...

Ukázky možností verze V-Ray 3 for Rhino.

STRUČNÝ PŘEHLED VERZE 3.6

Ukázky možností nové verze V-Ray 3 for Rhino.

DETAILNÍ PŘEHLED FUNKCÍ VERZE V-RAY 3.4

Záznam webináře (v angličtině) s detailnějším přehledem novinek včetně praktických ukázek použití. Délka 52 minut.

@ Ricard Sebastià

RENDERING POMOCÍ PROCESORU I GRAFIKÉ KARTY

V-Ray obsahuje dvě vizualizační jádra. Jedno využívá výkonu procesoru (CPU), druhé je pak optimalizováno pro výpočty prostřednictvím grafických karet (GPU). Podle svých možností i typu projektu tak můžete zvolit vždy to nejvýkonnější řešení.

INTERAKTIVNÍ RENDERING

Dolaďte vzhled svého 3D projektu v reálném čase prostřednictvím rychlého náhledu. Upravujte materiály, světla nebo kamery s okamžitým náhledem na výsledek.

NOVÉ UŽIVATELSKÉ ROZHRANÍ

Zcela přepracované ovládání programu s důrazem na jednoduchost a přehlednost.

KNIHOVNA MATERIÁLŮ

Přes 500 předpřipravených materiálů pro okamžité použití ve vašich 3D projektech.

ODSTRANĚNÍ ŠUMU

Automatické odstranění šumu pro zlepšení kvality vizualizací a urychlení výpočtu až o 50%.

TRÁVA A VLASY

Pro tvorbu realistické trávy, látek a koberců.

VIRTUÁLNÍ REALITA

Renderujte vizualizace pro zobrazení ve VR zařízeních jako Oculus Rift, HTC Vive nebo Smasung Gear VR.

ŘEZY

Rychlý a efektní způsob pro vizualizace řezů.

V-RAY SWARM

Zcela nový a jednoduče škálovatelný systém pro rendering prostřednictvím dalších počítačů

PERSPEKTIVA

Přidejte svým vizualizacím na věrohodnosti použitím perspektivy a atmosférických efektů.

Gund Partnership

GLOBÁLNÍ OSVĚTLENÍ (GI)

Vytvářejte fotorealistické vizualizace interiérů díky robustním výpočetním metodám globálního osvětlení scén (GI).

© Federico Fernandez

PŘESNÁ SVĚTLA

Simulujte jakýkoliv typ přirozeného nebo umělého světla. Své projekty můžete precizně nasvítit, ať už chcete dosáhnout realistického nebo naopak uměleckého dojmu.

NASVÍCENÍ OKOLNÍHO PROSTŘEDÍ

Osvětlete celou scénu prostřednictvím jediného obrázku s vysokým dynamickým rozsahem (HDRI).

FYZIKÁLNÍ SLUNCE A OBLOHA

Simulujte realistické denní světlo v jakémkoliv daném místě a čase.

FYZIKÁLNÍ KAMERY

Pracujte jako se skutečným fotoaparátem a využijte efektu hloubky ostrosti, pohybového rozostření obrazu nebo nastavení expozice.

FYZIKÁLNÍ MATERIÁLY

Vytvořte jakýkoliv materiál, na který si vzpomenete. Všechny mohou vypadat naproto realisticky.

POKROČILÉ TEXTUROVÁNÍ

Vytvářejte realistické a unikátní materiály pomocí libovolných obrázků nebo s využitím V-Ray procedurálních textur.

PROXY OBJEKTY

Díky proxy objektům můžete své projekty doplnit o náročné detaily v podobě trávy, stromů, aut apod., aniž by to znamenalo enormní nárůst požadavků na výkon počítače.

© Matus Nedecky

RENDER ELEMENTS

Render vizualizací do vrstev pro snadnou a rychlou úpravu v kompozičních programech.

V-RAY FRAME BUFFER

Pro barevnou korekci výstupu, zobrazení historie renderingu a další funkce.

SÍŤOVÝ RENDERING

Nový on-line systém pro síťový rendering umožňuje rozložit výpočty na další počítače v síti.

V-RAY SCENE EXPORT

Sdílejte finální, k renderingu připravené scény, s uživateli jiných aplikací V-Ray 3.4 a novějších.

Chcete se dozvědět více?

Fotorealistické vizualizace a animace pro Rhino.

Vyzkoušet Koupit