Nová verze V-Ray 6
Rendering pro 3D profesionály

© ILP

Popis V-Ray for Maya

V-Ray je celosvětovým fenoménem v oblasti 3D vizualizací, vůči kterému se poměřují všichni ostatní. Nabízí fotorealistickou kvalitu výstupu, vysoký výpočetní výkon a nekompromisní sadu nástrojů a funkcí.

V-Ray 6 for Maya
Tvořte bez omezení ...

Vytvářejte složité geometrické povrchy pro úžasné záběry zblízka bez dalších nároků na paměť. Snadno si vytvářejte vlastní oblohu do svých projektů. Posuňte svůj produktový design a HDRI rendery na vyšší úroveň. Urychlete kontroly a schvalování svých projektů tím, že je umožníte sdílet v cloudu. Získejte data pro optimalizaci svých scén pro ještě rychlejší rendering. Získejte více času pro kreativitu díky řadě vylepšení pracovních postupů a zvýšením výkonu. A mnohem více.



V-Ray Enmesh

V-Ray Enmesh

Vytvářejte složité povrchy se spoustou detailů pro úžasné záběry zblízka. S Enmesh můžete opakovat geometrii po povrchu objektu bez dalších nákladů na paměť. Začněte s geometrií zacházet jako s texturou, vytvářejte složitou řetězovou poštu, automobilové mříže, kovové mřížky, panely, ploty, tkaniny a mnoho dalšího.

Finite Dome light mode

Finite Dome light mode

Povyšte svůj design produktu a rendering HDRI pomocí nových, flexibilnějších možností projekce V-Ray Dome Light. Nastavte měřítko svého světla a mějte plnou kontrolu nad nastavením prolnutí s novým režimem Finite Dome.

Procedural clouds

Procedurální mraky

Vytvořte tu správnou zamračenou oblohu pro své prostředí jen několika málo kliknutími využitím nového systému procedurálních oblaků V-Ray Sun and Sky. Už není nutností spokojit se se statickým HDR nebo bezmračnou oblohou. Nyní můžete snadno simulovat různé typy oblačnosti a povětrnostní podmínky, od polojasno po zataženo. Renderujte realistické fotografie nebo dynamické časosběry.

V-Ray Decal with Displacement

V-Ray Decal včetně Displacementu

Nyní můžete použít V-Ray Decal k přidání Displacementu na jakýkoli povrch pro ještě realističtější popraskané zdi, kameny, reliéfní nápisy a další.

Přehled dalších klíčových funkcí V-Ray pro Maya

Podrobnější popis funkcí také na stránkách výrobce na V-Ray for Maya.

LIGHT MIX a KOMPOZICE

Nastavte si optimální variantu osvětlení až po finálním výpočtu, použitím jediného renderu. Plynule dolaďte osvětlení bez nutnosti opakovaného výpočtu. Nový Layer compositor umožňuje vyladit a dokončit výsledné snímky přímo ve V-Ray Frame Buffer.

V-RAY PROXY

Proxies nyní načítají na pozadí. Nové zobrazení hierarchie umožňuje přístup k celému obsahu souboru proxy. Přepisy viditelnosti a materiálů lze použít přímo v hierarchickém zobrazení nebo pomocí přizpůsobování vzorů na základě pravidel. Načítání a vykreslování scén je rychlejší a dochází k vestavěné konverzi ze scén pomocí starého serveru proxy.

MATERIÁLY & TEXTURY

Rozšíření nastavení materiálů o další vrstvy pro materiály, jako jsou látky, vlasy, a další. Pro textury a barvy je k dispozici nový náhodný generátor VRayUVWRandomizer, s možnost automatického odstranění přechodů při dlaždicovém využití textur. Nebo nový nástroj pro nastavení opotřebování VRayDirt.

Popisy předchozích novinek

Podrobnosti o novinkách a vylepšeních jsou k dispozici v ukázkových videoprezentacích:

V-Ray 5 for MAYA

Souhrn novinek vydaných v předchozí verzi 5.

Stručný přehled novinek verze Next

Souhrn novinek verze V-Ray Next for MAYA.

DETAILNÍ PŘEHLED FUNKCÍ VERZE V-RAY NEXT

Záznam webináře (v angličtině) s detailnějším přehledem funkcí včetně praktických ukázek použití. Délka 53 minut.

© Daniel Kho

VYSOCE OPTIMALIZOVANÝ CPU RENDERING

Dlouholetý vývoj V-Ray pro výpočty prostřednictvím procesoru počítače (CPU) přináší vysoký výkon a podporu všech nejnovějších technologií včetně adaptivního ray Macintosh. V-Ray dokáže efektivně využívat vícejádrových procesorů i síťového renderingu na více počítačích pro výpočty distribuce světla v prostoru, fotorealistických materiálů i virtuálních kamer.

© Method Studios

SUPER RYCHLÝ GPU RENDERING

Dolaďte vzhled svého 3D projektu v reálném čase prostřednictvím grafické karty (GPU) ve vašem počítači. Vytvářejte materiály, přidávejte kamery a upravujete světla s okamžitým náhledem ve viewportu. Jakmile jste s laděním hotovi, můžete se přepnou do produkčního režimu a vypočítat finální scénu v maximální kvalitě.

© Aardman

GLOBÁLNÍ OSVĚTLENÍ (GI)

Vyberte si z několika režimů výpočtu osvětlení scény – exact, approximate nebo kombinace obou.

© Digital Domain © Disney

HAIR AND FUR

Rendering realistických vlasů, chlupů a peří s podporou eMaya hair and fur, XGen, Ornatrix, Shave and a Haircut a Yeti.

© Method Studios © Warner Bros

RENDER ELEMENTS

Render snímků do vrstev pro snadnou úpravu a použití v kompozičních programech.

© Mr. X © Sony Pictures

VOLUMETRICKÉ EFEKTY

Optimalizovaný rendering volumetrických efektů a import OpenVDB souborů z Realflow a Houdini.

© Daniel Kho

PŘESNÁ SVĚTLA

Simulujte jakýkoliv typ přirozeného nebo umělého světla. Své projekty můžete precizně nasvítit, ať už chcete dosáhnout realistického nebo naopak uměleckého dojmu.

© Digital Domain © Summit Entertainment

PROXY OBJEKTY

Instancování objektů pro použití v masivních scénách a pro urychlení renderingu.

© Mat Monro

REALISTICKÉ KAMERY

Pracujte jako skutečný fotograf. Nastavení kamer ve V-Ray se velmi blíží reálným kamerám, takže vaše 3D výstupy mohou využít efektu hloubky ostrosti nebo pohybového rozostření obrazu.

© Hamilton + Kidd

VIRTUÁLNÍ REALITA

Přeneste své projekty do virtuální reality! vytvářejte obsah pro populární VR headsety jako Oculuss Rift, HTV Vive, Samsung Gear VR a další.

©  Ian Spriggs

UNIKÁTNÍ SHADERY

Speciální shadery, využitelné při tvorbě náročných materiálů. Podpovrchový rozptyl světla (SSS), kůže, vlasy, chlupy a další.

PODPORA PRO VRSCAN MATERIÁLY

Více než 1000+ naskenovaných materiálů k okamžitému použití. Přímý import a render ve V-Ray. Více informací

© Jean-Michel Bihorel

FYZIKÁLNÍ MATERIÁLY

Vytvořte jakýkoliv materiál, na který si vzpomenete. Od jednoduchých až po ty opravdu komplexní, jako třeba vícevrstvé laky aut nebo vosky a kůže s podpovrchovým rozptylem světla. Nic není nemožné.

© Paul Paulino

EFEKTIVNÍ TEXTUROVÁNÍ

Pracujte s produkčními texturami s vícenásobným rozlišením z vašich oblíbených aplikací jako ZBrush, Mudbox nebo Mari.

©  Yuki Sugiyama

V-RAY FRAME BUFFER

Pro barevnou korekci výstupu, zobrazení historie renderingu a další funkce.

Chcete se dozvědět více?

Fotorealistické vizualizace a animace pro Autodesk Maya.

Popis produktu Galerie V-Ray for Maya