Rendering pro 3D profesionály

© ILP

Popis V-Ray for Maya

V-Ray je celosvětovým fenoménem v oblasti 3D vizualizací, vůči kterému se poměřují všichni ostatní. Nabízí fotorealistickou kvalitu výstupu, vysoký výpočetní výkon a nekompromisní sadu nástrojů a funkcí.

NOVÁ verze V-Ray 5 for Maya uvolněna
seznamte se s novinkami ...

LIGHT MIX a KOMPOZICE

Nastavte si optimální variantu osvětlení až po finálním výpočtu, použitím jediného renderu. Plynule dolaďte osvětlení bez nutnosti opakovaného výpočtu. Nový Layer compositor umožňuje vyladit a dokončit výsledné snímky přímo ve V-Ray Frame Buffer.

NOVÝ V-RAY PROXY

Proxies nyní načítají na pozadí. Nové zobrazení hierarchie umožňuje přístup k celému obsahu souboru proxy. Přepisy viditelnosti a materiálů lze použít přímo v hierarchickém zobrazení nebo pomocí přizpůsobování vzorů na základě pravidel. Načítání a vykreslování scén je rychlejší a dochází k vestavěné konverzi ze scén pomocí starého serveru proxy.

MATERIÁLY & TEXTURY

Rozšíření nastavení materiálů o další vrstvy pro materiály, jako jsou látky, vlasy, a další. Pro textury a barvy je k dispozici nový náhodný generátor VRayUVWRandomizer, s možnost automatického odstranění přechodů při dlaždicovém využití textur. Nebo nový nástroj pro nastavení opotřebování VRayDirt.

Popisy předchozích novinek

Podrobnosti o novinkách a vylepšeních jsou k dispozici v ukázkových videoprezentacích:

Stručný přehled novinek verze Next

Souhrn novinek verze V-Ray Next for MAYA.

DETAILNÍ PŘEHLED FUNKCÍ VERZE V-RAY NEXT

Záznam webináře (v angličtině) s detailnějším přehledem funkcí včetně praktických ukázek použití. Délka 53 minut.

© Daniel Kho

VYSOCE OPTIMALIZOVANÝ CPU RENDERING

Dlouholetý vývoj V-Ray pro výpočty prostřednictvím procesoru počítače (CPU) přináší vysoký výkon a podporu všech nejnovějších technologií včetně adaptivního ray Macintosh. V-Ray dokáže efektivně využívat vícejádrových procesorů i síťového renderingu na více počítačích pro výpočty distribuce světla v prostoru, fotorealistických materiálů i virtuálních kamer.

© Method Studios

SUPER RYCHLÝ GPU RENDERING

Dolaďte vzhled svého 3D projektu v reálném čase prostřednictvím grafické karty (GPU) ve vašem počítači. Vytvářejte materiály, přidávejte kamery a upravujete světla s okamžitým náhledem ve viewportu. Jakmile jste s laděním hotovi, můžete se přepnou do produkčního režimu a vypočítat finální scénu v maximální kvalitě.

© Aardman

GLOBÁLNÍ OSVĚTLENÍ (GI)

Vyberte si z několika režimů výpočtu osvětlení scény – exact, approximate nebo kombinace obou.

© Digital Domain © Disney

HAIR AND FUR

Rendering realistických vlasů, chlupů a peří s podporou eMaya hair and fur, XGen, Ornatrix, Shave and a Haircut a Yeti.

© Method Studios © Warner Bros

RENDER ELEMENTS

Render snímků do vrstev pro snadnou úpravu a použití v kompozičních programech.

© Mr. X © Sony Pictures

VOLUMETRICKÉ EFEKTY

Optimalizovaný rendering volumetrických efektů a import OpenVDB souborů z Realflow a Houdini.

© Daniel Kho

PŘESNÁ SVĚTLA

Simulujte jakýkoliv typ přirozeného nebo umělého světla. Své projekty můžete precizně nasvítit, ať už chcete dosáhnout realistického nebo naopak uměleckého dojmu.

© Digital Domain © Summit Entertainment

PROXY OBJEKTY

Instancování objektů pro použití v masivních scénách a pro urychlení renderingu.

© Mat Monro

REALISTICKÉ KAMERY

Pracujte jako skutečný fotograf. Nastavení kamer ve V-Ray se velmi blíží reálným kamerám, takže vaše 3D výstupy mohou využít efektu hloubky ostrosti nebo pohybového rozostření obrazu.

© Hamilton + Kidd

VIRTUÁLNÍ REALITA

Přeneste své projekty do virtuální reality! vytvářejte obsah pro populární VR headsety jako Oculuss Rift, HTV Vive, Samsung Gear VR a další.

©  Ian Spriggs

UNIKÁTNÍ SHADERY

Speciální shadery, využitelné při tvorbě náročných materiálů. Podpovrchový rozptyl světla (SSS), kůže, vlasy, chlupy a další.

PODPORA PRO VRSCAN MATERIÁLY

Více než 400+ naskenovaných materiálů k okamžitému použití. Přímý import a render ve V-Ray. Více informací

© Jean-Michel Bihorel

FYZIKÁLNÍ MATERIÁLY

Vytvořte jakýkoliv materiál, na který si vzpomenete. Od jednoduchých až po ty opravdu komplexní, jako třeba vícevrstvé laky aut nebo vosky a kůže s podpovrchovým rozptylem světla. Nic není nemožné.

© Paul Paulino

EFEKTIVNÍ TEXTUROVÁNÍ

Pracujte s produkčními texturami s vícenásobným rozlišením z vašich oblíbených aplikací jako ZBrush, Mudbox nebo Mari.

©  Yuki Sugiyama

V-RAY FRAME BUFFER

Pro barevnou korekci výstupu, zobrazení historie renderingu a další funkce.

Chcete se dozvědět více?

Fotorealistické vizualizace a animace pro Autodesk Maya.

Popis produktu Galerie V-Ray for Maya