Profesionální vizualizační jádro
pro Cinemu 4D

© Thomas Dubois

V-Ray 5 for Cinema 4D
seznamte se s novinkami ...

Nástroje pro urychlení výpočtů

Dolaďte a nastavte si výsledný vzhled i po dokončení výpočtu přímo v novém V-Ray Frame Buffer. Bez nutnosti použití dalších aplikací. 

NVIDIA RTX

Využijte svou grafickou kartu - urychlete si výpočet využitím nejnovějších technologií V-Ray pro renderování s GPU. A nyní i včetně vyladěné technologie karet NVIDIA RTX.

Méně nastavení, větší kontrola nad projektem

S novým vzhledem a zakomponováním do Cinema 4D je připravovaná verze 5 efektivnější na použití. A mnoho dalších ...

NOVĚ v aktualizaci 5.1

Mezi nové funkce patří podpora nejnovějšího editoru materiálových Nodů Cinema 4D, pixelově přesné masky přímo ve V-Ray Frame Buffer, nebo možnost renderování více Dome světel najednou s možností pozdější úpravy světelnosti ve výsledném renderu. Vytváření realistických průsvitných materiálů je nyní snazší než kdy dříve díky volumetrickému subsurface scattering součástí přímo V-Ray materiálu. Dosahování ealisticných odrazů a lomů je také rychlejší a vyžaduje méně času na nastavení využitím Progressive Caustics. V nové aktualizaci se nám vrací zpět volby V-Ray Fur a V-Ray Clipper.

Více o novinkách na V-Ray 5.1 pro Cinema 4D (angl.) | Stáhněte si novou aktualizaci

Klíčové funkce V-Ray for Cinema 4D

V-Ray je celosvětovým fenoménem v oblasti 3D vizualizací, vůči kterému se poměřují všichni ostatní. Nabízí fotorealistickou kvalitu výstupu, vysoký výpočetní výkon a nekompromisní sadu nástrojů a funkcí.

© DesignStudio.com

JÁDRO V-RAY = RYCHLÝ CPU/GPU RENDERING

Od verze V-Ray 3.6 byly všechny složky renderovacího jádra zrychleny. V-Ray obsahuje dvě vizualizační jádra. Jedno využívá výkonu porcesoru (CPU), druhé je pak optimalizováno pro výpočty prostřednictvím grafických karet (GPU). Podle svých možností i typu projektu tak můžete zvolit vždy to nejvýkonnější řešení.

© Thomas Dubois

SNADNOST OVLÁDÁNÍ - NOVÉ PLNĚ AUTOMATICKÉ VZORKOVÁNÍ

Jednoduchost ovládání je jednou z největších novinek. Jednoduché nastavování vždy znamená úsporu času. Nový progresivní renderer eliminuje nutnost složitého nastavování různých parametrů a poskytuje okamžitý náhled na celou scénu.

GLOBÁLNÍ OSVĚTLENÍ A PŘESNÁ SVĚTLA

Vyberte si z několika režimů výpočtu osvětlení scény – exact, approximate nebo kombinace obou. Simulujte jakýkoliv typ přirozeného nebo umělého světla pro dosažení realistického nebo naopak uměleckého dojmu.

FYZIKÁLNÍ MATERIÁLY

Vytvořte jakýkoliv materiál, na který si vzpomenete. Od jednoduchých až po ty opravdu komplexní, jako třeba vícevrstvé laky aut nebo vosky a kůže s podpovrchovým rozptylem světla. Nic není nemožné.

FYZIKÁLNÍ A VR KAMERY

Pracujte jako se skutečným fotoaparátem a využijte efektu hloubky ostrosti nebo pohybového rozostření. Renderujte vizualizace pro zobrazení ve VR zařízeních.

NEOMEZENÁ UV NA SHADERECH & TRIPLANÁRNÍ MAPOVÁNÍ

Rychlá aplikace bezešvých textur na povrchy bez UV map.

PROXY OBJEKTY

Instancování klonů komplexních objektů (stromy apod.) pro použití v masivních scénách snižuje nároky na systémové prostředky počítače a přináší obrovskou úsporu času při renderingu.

NOVÝ MODEL OBLOHY

Simulace přirozeně vypadající oblohy s realistickými atmosférickými efekty je snazší než kdykoliv dříve. V-Ray nabízí několik realistických modelů oblohy a efekty pro tvorbu volumetrické mlhy, mraků či světla.

VLASY & CHLUPY

Plná podpora pro Cinema 4D Hair prostřednictvím 3D geometrie. V-Ray Hair BRDF materiál dává Hair objektům správné stínování. K dispozici jsou i nativní shadery V-RayFur a V-Ray FastFur.

NOVÝ VFB & DENOISER

Nový V-Ray Frame Buffer s nástroji pro korekce barev, úpravu expozice, vyvážení bílé, podporou LUT a V-Ray čočkových efektů. V-Ray denoiser pro automatické odšumění výstupů a zkrácení výpočetního času.

NOVÝ V-RAY CLIPPER & RENDER MASKY

V-Ray Clipper je určen pro rychlý a efektní způsob tvorby vizualizace řezů bez nutnosti používat Boolean operace. Nový nástroj pro tvorbu masek nabízí hned několik způsobů jejich definování.

GPU/CPU RENDER, IPR NÁHLED

Pro produkční výstupy můžete využít jak výpočty prostřednictvím CPU, tak i GPU. A to samé paltí i pro práci s oknem interaktivního náhledu IPR, které nově rovněž podporuje rendering prostřednictvím GPU.

RENDER ELEMENTS

Render vizualizací do vrstev pro snadnou a rychlou úpravu v kompozičních programech. Nyní s podporou exportu vybraných světel do vrstev pro změnu barvy a intenzity světla v postprodučních nástrojích.

SÍŤOVÝ RENDERING

V-Ray byl vytvořen pro práci na distribuovaných systémech. Výpočet tak můžete rozložit na další počítače v síti. S licencí V-Ray dostanete 10 V-Ray render klientů zdarma nebo můžete využít plné podpory pro Team render v rámci Cinemy 4D!

Ukázková videa

Progresivní render

Automatické nastavení

VFB efekty

Vícevrstvý shader zašpinění

V-Ray Clipper (real time boolean)

V-Ray denoiser (odšumění)

Je pro mne V-Ray ten pravý render pro Cinema 4D?

Videa v angličtině popisující realizaci jednoho stejného zadání ve čtyřech různých render pluginech:

Octane

Corona

V-Ray for C4D

Maxwell

Chcete se dozvědět více?

Fotorealistické vizualizace a animace pro Cinema 4D.

Vyzkoušet Koupit