Nová verze V-Ray 6
pro profesionální
rendering 3D grafiků

Popis V-Ray for 3ds max

V-Ray je celosvětovým fenoménem v oblasti 3D vizualizací, vůči kterému se poměřují všichni ostatní. Nabízí fotorealistickou kvalitu výstupu, vysoký výpočetní výkon a nekompromisní sadu nástrojů a funkcí.

V-Ray 6 for 3ds max
Prozkoumejte neprozkoumané ...

Vytvářejte rychleji a vykreslujte lépe než kdykoli předtím. Snadno naplňte své scény miliony 3D objektů a vytvořte přirozeně vypadající krajiny a realistická prostředí. Vytvářejte detailní povrchy pomocí opakujících se geometrických vzorů bez dalších nároků na paměť. Vytvářejte krásné vlastní nebe s procedurálními mraky, spolupracujte v cloudu a mnohem více.



Chaos Scatter

Chaos Scatter

Naplňte své scény miliony objektů pomocí pár kliků. Nový rozptylový nástroj umožňuje rychle a snadno vytvářet lesy, pole, davy a další, aniž by bylo nutno spotřebovat mnoho paměti. Stáhněte si zdarma 3D modely a přednastavení rozptylu (scatter presets) z Chaos Cosmos, abyste mohli začít.

V-Ray Enmesh

V-Ray Enmesh

Uspořádejte 3D geometrické vzory napříč objekty a vytvořte složité povrchy se spoustou detailů pro úžasné záběry zblízka. Enmesh je ideální pro vytváření složitých panelů, plotů, tkanin a ještě mnohem více a využívá mnohem méně paměti než přemístění nebo ruční kopírování.

V-Ray Decal s Displacementem

V-Ray Decal včetně Displacementu

Nyní můžete použít V-Ray Decal k přidání Displacementu na jakýkoli povrch pro ještě realističtější popraskané zdi, kameny, reliéfní nápisy a další.

V-Ray Proxy Object Hierarchy

V-Ray Proxy Object Hierarchy

Pomocí nového hierarchického zobrazení V-Ray Proxy můžete snadno zapnout nebo vypnout viditelnost jednotlivých objektů nebo přepsat jejich materiál. Nastavte vlastní pořadí podle názvu a zefektivněte pracovní postupy výměny geometrie a vlastní knihovny.

Přehled dalších klíčových funkcí V-Ray pro 3ds max

Podrobnější popis funkcí také na stránkách výrobce na V-Ray for 3ds max.

Rendering

© Dabarti Studio

CPU a GPU Rendering

Výkonný CPU a GPU rendering připravený pro požadavky špičkové produkce. V-Ray® GPU CUDA se vykresluje na CPU i GPU, aby bylo možné plně využít veškerý hardware.

Denoising / Odstranění šumu

Automaticky odstraňujte šum a zkracuje dobu renderu pomocí V-Ray nebo NVIDIA AI denoiseru.

© Moonlight Studios

Chaos Cloud

Vykreslujte scény přímo v online službě Chaos cloud stisknutím tlačítka.
Zjistěte více o renderování v cloud s V-Ray pro 3ds Max >

Ready-to-render assets

Integrovaná knihovna objektů Chaos Cosmos umožňuje vyhledávat a přidávat do scény modely plně připravené pro render, materiály a HDRI přímo z panelu nástrojů V-Ray. Položky Cosmos mají automatickou úroveň detailů, přesné měřítko a lze je použít v aplikacích 3ds Max, Rhino a Revit.
Zjistěte více o Chaos Cosmos >

Přerušovaný Render

Render můžete kdykoli přerušit a později pokračovat přesně tam, kde jste skončili.
Zjistit více >

Debug Shading

Pro účinnější odladění jednoduše izolujte textury, materiály a geometrii přímo ve V-Ray IPR a V-Ray GPU IPR.
Watch video >

© Blackhaus

Progresivní kaustika

Nové progresivně vypočítané kaustiky V-Ray dosahují odrazů a lomů v reálném světě za kratší dobu. Snadnější nastavení, bez nutnosti předem počítaných fotonových map.

Intel® Open Image Denoise

Funkce Intel® Open Image Denoise účinná především pro interaktivní render rychle odstraňuje šum a je funkční na jakémkoli počítači.

Osvětlení a záření

Procedurální mračna

Vytvořte tu správnou zamračenou oblohu pomocí pouhých několika kliknutí pomocí nového systému procedurálních oblaků V-Ray Sun and Sky. Snadno simulujte různé typy oblačnosti a povětrnostní podmínky, od polojasno po zataženo. Renderujte realistické fotografie nebo dynamické časosběry.

Násobná doplňková kopulová světla / Dome Lights

Nyní můžete vykreslit více kopulových světel současně. Přímá podpora v Light Mix usnadňuje jemné doladění výsledků.

Režim konečného kopulového světla

Vylepšete své scény s HDRI pomocí nových, flexibilnějších funkcí pozemní projekce V-Ray Dome Light. Nastavte měřítko kupolového světla a mějte plnou kontrolu nad nastavením prolnutí s novým konečným režimem.

Adaptivní světla

Rychlejší, čistší a přesnější renderování ve scénách obsahujících mnoho světel a osvětlení prostředí založené na obrazu.

Distribuce světel V-Ray Instancer

Všestrannější způsoby distribuce světla ve scéně. Násobte svá světla na základě jakéhokoli systému částic.

Řízení příspěvku atmosférického světla

Vylepšené ovládání pro urychlení nastavení osvětlení. Snadno upravte, jak intenzivně jednotlivé světlo osvětluje okolní mlhu.

Nástroje analýzy osvětlení

Pomocí nástrojů pro analýzu osvětlení přesně změřte úrovně světla ve scéně.
Zjistěte více na >

Přesná světla

Simulujte jakýkoli typ přirozeného nebo umělého osvětlení, nebo osvětlení založeného na obrazech pomocí široké škály typů osvětlení.

Globální osvětlení

Zvolte z několika možností globálního osvětlení – přesné, přibližné nebo hybridní (kombinaci obou).

Fotoaparáty a optické efekty

Efekty objektivů

Rychlá a přesná simulace reálných efektů objektivu fotoaparátu, jako např. štěpení a záření využitím prachu a škrábanců. Umožňuje interaktivně doladit efekty objektivu i během renderování.

© Tonic CGI

POINT & SHOOT CAMERA

Dokonalý render je nyní stejně snadný jako pořízení snímku s nastavením Automatické expozice a Vyvážením bílé.
Zjistěte více na >

© Ernest Koška

Fotorealistické fotoaparáty

Skutečné ovládání fotoaparátu umožňuje pracovat jako fotograf. Renderujte snímky s detailní hloubkou ostrosti a filmovým rozostřením pohybu / cinematic motion blur.

© Alexander Razgonyaev

Virtuální realita / VR

Prezentujte svůj projekt ve virtuální realitě. Vytvářejte obsah pro nejpoužívanější VR náhlavní soupravy s kubickými a sférickými typy stereo kamer 6x1.

Materiály

Pokročilé potlačení materiálu

Nová možnost přepsání materiálu zachovává původní neprůhlednost scény, hrbolatost, odrazivost a sebeosvětlení, nabízí ještě větší kontrolu nad tvořivostí.

Automatický překlad fyzických materiálů

Automatický převod fyzikálních materiálů od Autodesku přímo na materiály V-Ray bez nutnosti dodatečných konverzí.

Nová průsvitnost V-Ray materiálů

Vytvářejte skutečně průsvitné materiály s vylepšeným V-Ray Material. Nyní je snazší než kdy dříve render realistickou kůže, plastů, vosku a dalších, s vestavěným volumetrickým podpovrchovým rozptylem .

Vylepšený V-Ray Material ve Viewportu

Zobrazení V-Ray materiálů ve Viewportu aplikace 3ds Max jsou nyní více podobné výslednému rendru, což vám dává lepší představu o tom, jak budou Vaše výsledky vypadat.

Fyzikální Hair Material

Renderujte realističtěji vypadající vlasy s přesnými melíry. Použijte melaninovou barvu jako základ a ovládací prvky Glint a Glitter pro další zvýraznění.
Zjistěte více na >

Metalness

V-Ray Material nyní nabízí podporu pro shadery PBR s ovládacími prvky odrazu Metalness.

Fyzikální Based Materiály

Od vícevrstvého autolaku po přesný podpovrchový rozptyl a v shaderu aLsurface můžete vytvořit jakýkoli materiál, který si lze představit.

V-Ray Toon Shader

Přidávejte do svých 3D projektů efekty rční kresby a stínování.

Podpora knihovny materiálů Chaos Scans

Více než 1000 naskenovaných materiálů. Importujte a renderujte přímo ve V-Ray.
Zjistěte více o materiálech Chaos Scans >

Předvolby materiálů

Ušetřete čas při tvorbě běžných materiálů s předvolbami pro hliník, chrom, sklo a další. Přibyly také předvolby pro nejpoužívanější barvy na vlasy.

Náhledy materiálů

Nové vzorníky renderovacích materiálů jsou zobrazovány přesně tak, jak budou výsledné materiály vypadat.

Coat layer

Přidejte reflexní vrstvy přímo do vylepšeného V-Ray Materiálu, čímž ušetříte čas při tvorbě materiálu i renderingu, ve srovníní s použitím Blend material.

Sheen layer

Vytvářejte měkké tkaniny z mikrovlákna, jako např. samet, satén nebo hedvábí, s novými možnostmi Sheen ve vylepšeném V-Ray Materiálu.

Tenká vrstva / Thin Film layer

Easily create iridescent materials such as soap bubbles, oil spills, and more with the new Thin Film option available in the V-Ray Material.
Vytvářejte duhové materiály, jako jsou mýdlové bubliny, olejové skvrny a další, pomocí nové nové volby Thin Film dostupné ve V-Ray Materialu.

Textury

© Alessandro Bandinelli

Textury úsporné na paměť

Pracujte s produkčními dlaždicovými texturami (s mnoha rozlišeními) připravených ve Vašich oblíbených aplikacích, jako jsou MARI, Mudbox a ZBrush.

Triplanární mapování

Používejte bezešvé textury bez nutnosti nastavení UV.

Zaoblené rohy

Vytvářejte dokonale hladké okraje při vykreslování – bez nutnosti dodatečného modelování.

Náhodnost textur

Dodejte své scéně rozmanitost pomocí nové mapy VRayUVWRandomizer a vylepšených ovládacích prvků VRayMultiSubTex.

Stochastic texture tiling

Automaticky odstraňujte artefakty dlaždicových textur pomocí nové možnosti Stochastic tiling ve VRayUVWRandomizer.

V-Ray Dirt

Zvětralé pruhy a nečistoty ve štěrbinách jsou snadné s vylepšeným V-Ray Dirt, který nyní využívá okolní i vnitřní okluzi.

Nový model Sun and Sky

S novým modelem Sun and Sky máte nyní možnost reprodukovat jemné detaily soumraku, se sluncem za obzorem.

Vzorkování modrého šumu / Blue-noise sampling

Dosáhněte lepšího rozložení šumu s menším počtem vzorků.

Geometrie

Chaos Scatter

Naplňte své scény miliony objektů pomocí jen pár kliknutí. Nový rozptylový nástroj umožňuje rychle a snadno tvorbu lesů, polí, davů lidí a dalšího, bez nutnosti dodatečné paměti. Použijte 3D modely a přednastavení scatter presets zdarma stažením přímo z knihovny Chaos Cosmos.

V-Ray Enmesh

Uspořádejte 3D geometrické vzory napříč objekty a vytvořte složité povrchy se spoustou detailů pro chytlavé záběry zblízka. Enmesh je ideální funkce pro tvorbu složitých panelů, plotů, tkanin a mnohem více, a využívá mnohem méně paměti než při využití displacementu nebo ručního kopírování.

© Den Brooks

Proxy Geometry

Renderujte masivní scény pomocí proxy objektů. V-Ray proxy objekty také podporují vrstvené alembické soubory, efektivně nahrazují složitou geometrii scény a načítají se pouze v době renderingu. Navíc můžete použít zobrazení hierarchie ke snadnému ovládání objektů v rámci V-Ray Proxy.

Clipper with Render-Time Booleans

Tvořte složité řezy a sekce pomocí libovolného síťového/mesh objektu.

© NKI

Vlasy a srst / Hair & Fur

Renderujte realistické vlasy efektivně a bez nežádoucích odlesků. V-Ray nabízí procedurální srst, optimalizované vlasové shadery, a podporuje 3ds Max Hair And Fur, HairFarm a Ornatrix.

© ScanlineVFX © Twentieth Century Fox

Speciální geometrie

Využitím render-time booleans vytvářejte jedinečnou geometrii, jako jsou nekonečné roviny, metakoule a izoplochy, částice a výřezy objektů.

© Blackhaus

V-Ray Decal

Umísťujte nálepky V-Ray Decals na povrchy pod libovolným úhlem bez dodatečné práce s nastavením UVW, a bez narušení jakýchkoli podkladových materiálů. Je ideální pro rychlé přidávání čehokoli od nálepek a štítků, po praskliny, skvrny a škrábance. Přidejte displacement pro ještě realističtější výsledky.

Atmosférické a volumetrické efekty

© Dabarti Studio

Volumetrický rendering

Renderujte mlhu, kouř a atmosférické efekty, které správně reagují na světlo. Vkládejte volumetrické mřížky z mezipaměti aplikací Houdini, FumeFX a Phoenix FD.

© Dabarti Studio

Letecká perspektiva

Simulujte přirozeně vypadající oblohu s realistickou hloubkou atmosféry.

Prvky pro render

Render Elements

Vyberte si z téměř 40 jedinečných krásných, užitných a matných průchodů, abyste získali větší kontrolu nad výsledným renderm při kompozici.

Cryptomatte

Automaticky vytvářet identifikátory s informací o průhlednosti, hloubce ostrosti a rozostřením pohybu.
Nově přidána podpora pro separaci objektů podle jejich dílčích materiálů.

Light Path Expressions

K výrobě flexibilních masek pro velmi efektivní kompozici použijte spíše chování světla než pouhou geometrii. K dispozici vestavěné předvolby pro začínající uživatele, a detailnější skriptování nabízející maximální kontrolu pro náročnější.

Post-processing

Light Mix

Vytvořte desítky variant osvětlení v jediném renderu. Interaktivně dolaďujte barvu a intenzitu světel bez nutnosti opakovaného rendru. Můžete uložit nastavení světel, odeslat prvky rendru do kompozice, a aktualizovat hodnoty světel scény.

Skladba vrstev

Vylaďte a dokončete své rendery v novém Layer Compositor. Kombinujte prvky rendru, nastavte režimy prolnutí a upravte barvy bez nutnosti použití dodatečné aplikace pro post-processing.

© Blackhaus

Pixelově dokonalé masky ve V-Ray Frame Buffer

Proveďte dokonale přesné finální vyladění scén bez nutnosti opakovaného rendru. Pro výběr a doladění částí výsledného rendru nyní můžete použít jakýkoli z maskovacích rendrovacích prvků V-Ray – Cryptomatte, MultiMatte nebo Object/Render/ Material ID.

Zaostřit/rozostřit vrstvu ve V-Ray Frame Buffer

Rozsáhlé možnosti následného zpracování V-Ray jsou podpořeny dávkovým zpracováním obrazu a novou vrstvou Sharpen/Blur pro ještě lepší kontrolu, a bez nutnosti opustit 3ds Max.

Chcete se dozvědět více?

Fotorealistické vizualizace a animace pro Autodesk 3ds max.

Popis produktu Galerie V-Ray for 3ds max