Profesionální rendering
pro 3D grafiky

© Toni Bratincevic

Popis V-Ray for 3ds max

V-Ray je celosvětovým fenoménem v oblasti 3D vizualizací, vůči kterému se poměřují všichni ostatní. Nabízí fotorealistickou kvalitu výstupu, vysoký výpočetní výkon a nekompromisní sadu nástrojů a funkcí.

V-Ray NEXT for 3ds max!
Seznamte se s novinkami aktualizace 4.1 ...

Novinky verze Next

Souhrn novinek verze V-Ray Next for 3ds max.

DETAILNÍ PŘEHLED FUNKCÍ VERZE V-RAY NEXT

Záznam webináře (v angličtině) s detailnějším přehledem funkcí včetně praktických ukázek použití. Délka 50 minut.

POWERFULL SCENE INTELLIGENCE

Automatically analyzes your scene to optimize rendering — so you get the best quality in less time. See Adaptive Dome Light and Automatic Camera Exposure.

ADAPTIVE DOME LIGHT

Faster, cleaner and more accurate image-based environment lighting. Up to 7x faster than before. Learn more >

© Blackhaus

POINT & SHOOT CAMERA

Perfect renders are as easy as taking a snapshot with new Automatic Exposure & White Balance.
Learn more >

2X FASTER GPU RENDERING

Fast new GPU rendering architecture with support for more of your favorite high-end production features.
Learn more >

GPU VOLUME RENDERING

V-Ray GPU now supports blazing fast rendering of volumetric effects like smoke, fire and fog.

NVIDIA AI DENOISER

nstantly remove noise while rendering. Based on AI-accelerated denoising technology by NVIDIA.
Learn more >

© Tonic CGI

LIGHTING ANALYSIS

Accurately measure the light levels in your scene using new lighting analysis tools.
Learn more >

© Alexander Razgonyaev

PHYSICAL HAIR MATERIAL

Render more realistic-looking hair with accurate highlights and melanin color controls.
Learn more >

V-RAY SWITCH MATERIAL

Apply several materials to the same object and select the one you want at render time.

V-RAY PLUGIN MATERIAL & TEXTURE

Load any texture or material that’s available in V-Ray Standalone and render it in V-Ray Next.

DENOISED RENDER ELEMENTS

Denoise individual render elements for added control in compositing. Supports animation.

LAYERED ALEMBIC WORKFLOWS

Supports Alembic 1.7 and layers for efficient handling and updating of Alembic data.

New V-Ray SDK

V-Ray's core rendering engine has been optimized for extra speed and added flexibility.

Localized Tooltips

Tooltips are now in multiple languages: Japanese, Korean, Russian, Italian, Portuguese and Spanish.

Cloud-ready

New utility checks your scene to see if it's ready to render on the cloud with Linux and V-Ray Standalone.

Metalness

The V-Ray Material adds support for PBR shaders with new Metalness reflection controls.

Přehled dalších klíčových funkcí V-Ray for 3ds max

© Thomas Feiner

VYSOCE OPTIMALIZOVANÝ CPU RENDERING

Dlouholetý vývoj V-Ray pro výpočty prostřednictvím procesoru počítače (CPU) přináší vysoký výkon a podporu všech nejnovějších technologií včetně adaptivního ray Macintosh. V-Ray dokáže efektivně využívat vícejádrových procesorů i síťového renderingu na více počítačích pro výpočty distribuce světla v prostoru, fotorealistických materiálů i virtuálních kamer.

© Dabarti Studio

SUPER RYCHLÝ GPU RENDERING

Dolaďte vzhled svého 3D projektu v reálném čase prostřednictvím grafické karty (GPU) ve vašem počítači. Vytvářejte materiály, přidávejte kamery a upravujete světla s okamžitým náhledem ve viewportu. Jakmile jste s laděním hotovi, můžete se přepnou do produkčního režimu a vypočítat finální scénu v maximální kvalitě.

ADAPTIVNÍ VZORKOVÁNÍ

Pro lepší a čistší rendery s lepší detekcí šumu.

AUTOMATICKÉ VZORKOVÁNÍ

Ušetřete čas díky automatickému vzorkování světel a materiálů.

© Blackhaus

GLOBÁLNÍ OSVĚTLENÍ (GI)

Vyberte si z několika režimů výpočtu osvětlení scény – exact, approximate nebo kombinace obou.

V-RAY DENOISER

Automatickým odstraněním šumu můžete při současném zachování kvality zkrátit dobu renderingu až o 50%.

PŘESNÁ SVĚTLA

Simulujte jakýkoliv typ přirozeného nebo umělého světla. Své projekty můžete precizně nasvítit, ať už chcete dosáhnout realistického nebo naopak uměleckého dojmu.

MODEL OBLOHY

Simulace přirozeně vypadající oblohy s realistickými atmosférickými efekty je snazší než kdykoliv dříve.

© Tonic CGI

REALISTICKÉ KAMERY

Pracujte jako skutečný fotograf. Nastavení kamer ve V-Ray se velmi blíží reálným kamerám, takže vaše 3D výstupy mohou využít efektu hloubky ostrosti nebo pohybového rozostření obrazu.

© Alexander Razgonyaev

VR & A SPECIÁLNÍ KAMERY

Přeneste své projekty do virtuální reality! vytvářejte obsah pro populární VR headsety jako Samsung Gear VR s využitím 6x1 a sférických sterero kamer.

PODPORA PRO VRSCAN MATERIÁLY

Více než 400+ naskenovaných materiálů k okamžitému použití. Přímý import a render ve V-Ray. Více informací

FYZIKÁLNÍ MATERIÁLY

Vytvořte jakýkoliv materiál, na který si vzpomenete. Od jednoduchých až po ty opravdu komplexní, jako třeba vícevrstvé laky aut nebo vosky a kůže s podpovrchovým rozptylem světla. Nic není nemožné.

EFEKTIVNÍ TEXTUROVÁNÍ

Pracujte s produkčními texturami s vícenásobným rozlišením z vašich oblíbených aplikací jako ZBrush, Mudbox nebo Mari.

TRIPLANÁRNÍ MAPOVÁNÍ

Rychlá aplikace bezešvých textur na povrchy bez UV map.

Chcete se dozvědět více?

Fotorealistické vizualizace a animace pro Autodesk 3ds max.

Popis produktu Galerie V-Ray for 3ds max