V-Ray pro SketchUp logo

V-Ray 3.4 pro SketchUp

 profesionální vizualizace pro SketchUp

SketchUp je bezpochyby jedním z nejpoužívanějších a nejsnadněji ovladatelných 3D modelovacích nástrojů na trhu. V-Ray je zase symbolem pro fotorealistické vizualizace a animace. Kombinací obou produktů získáte neuvěřitelně mocnou sadu nástrojů, která vám umožní vytvářet projekty špičkové kvality při zachování maximální efektivity práce.

Nová verze V-Ray 3.4 pro SketchUp

Nová verze V-Ray byla uvolněna do prodeje. Je kompatibilní nejen s nejnovější verzí SketchUp 2017, ale také s předchozími verzemi SketchUp 2016 a 2015.

Nabízí kromě zcela přepracovaného uživatelského prostředí také několik nových filtrů a nástrojů:

 

 
  • Denoiser - využitím nové technologie je možné automaticky eliminovat šum a zkrátit dobu renderování až o 50%!
  • Perspektiva - nový nástroj Aerial perspective nabízí nastavení více realistické atmosféry a hloubky výsledných renderů.
  • Clipper - nový nástroj V-Ray Clipper pro možnost renderování částí nebo výřezů scény.
  • Tráva: tvorba realistické trávy, textilu či koberce s nástrojem V-Ray Fur.
  • Knihovna materiálů: nová knihovna s více než 200 materiály pro vložení do scénu jednoduchým přetažením, pro zvýšení efektivity práce,
  • V-Ray Swarm: nový výkonný škálovatelný systém pro distribuovaný rendering,
  • One-Click VR: možnost výstupu obsahu pro náhlavní soupravy virtuální reality,

Podrobnější popis na stránkách výrobce po přihlášení.

"DVOUMOTOROVÝ" VÝKON
V-Ray nyní nabízí dva výkonné renderovací systémy. S akcelerací CPU nebo GPU nyní můžete využít vždy ten vhodný pro Váš projekt a hardwarové vybavení.
*V-Ray RT/GPU není podporován v systému Mac OS ®.

Twin-engine performance

INTERAKTIVNÍ RENDERING
Dolaďte vzhled svého 3D projektu v reálném čase prostřednictvím rychlého náhledu. Upravujte materiály, světla nebo kamery s okamžitým náhledem na výsledek.
*V-Ray RT/GPU není podporován v systému Mac OS ®.

Interactive rendering

GLOBÁLNÍ OSVĚTLENÍ (GI)
Vytvářejte fotorealistické vizualizace interiérů díky robustním výpočetním metodám globálního osvětlení scén (GI).

Global illumination

PŘESNÁ SVĚTLA
Simulujte jakýkoliv typ přirozeného nebo umělého světla. Své projekty můžete precizně nasvítit, ať už chcete dosáhnout realistického nebo naopak uměleckého dojmu.

Accurate lights

NASVÍCENÍ OKOLNÍHO PROSTŘEDÍ
Osvětlete celou scénu prostřednictvím jediného obrázku s vysokým dynamickým rozsahem (HDRI).

Environment lighting

FYZIKÁLNÍ SLUNCE A OBLOHA
Simulujte realistické denní světlo v jakémkoliv daném místě a čase..

Physical sun & sky

FYZIKÁLNÍ KAMERY
Render vizualizací do vrstev pro snadnou a rychlou úpravu v kompozičních programech.

Real-world cameras

FYZIKÁLNÍ MATERIÁLY
Vytvořte jakýkoliv materiál, na který si vzpomenete. Všechny mohou vypadat naproto realisticky.

Physical materials

POKROČILÉ TEXTUROVÁNÍ
Vytvářejte realistické a unikátní materiály pomocí libovolných obrázků nebo s využitím V-Ray procedurálních textur.

Advanced textures

PROXY OBJEKTY
Díky proxy objektům můžete své projekty doplnit o náročné detaily v podobě trávy, stromů, aut apod., aniž by to znamenalo enormní nárůst požadavků na výkon počítače.

Proxy objects

RENDER ELEMENTY
Render vizualizací do vrstev pro snadnou a rychlou úpravu v kompozičních programech.

Render elements

V-RAY FRAME BUFFER
Pro barevnou korekci výstupu, zobrazení historie renderingu a další funkce.

Frame buffer

SÍŤOVÝ RENDERING
Nový on-line systém pro síťový rendering umožňuje rozložit výpočty na další počítače v síti.

Network rendering

EXPORT DO FORMÁTU V-RAY SCENE
Sdílejte finální, k renderingu připravené scény, s uživateli jiných aplikací V-Ray 3.4 a novějších.

V-Ray Scene export

Přehled nejdůležitějších vlastností a funkcí předchozích verzí

 

  • Integrace V-Ray RT CPU / GPU pro náhledy v reálném čase (ve verzi SketchUp 2017 pouze ve Windows OS!)
  • Integrace V-Ray proxy pro práci s objemnými scénami.
  • Plná integrace V-Ray do prostředí programu SketchUp.
  • Kompletní výpočty vizualizací s využitím nepřímých zdrojů světla (GI) včetně metod brute force, irradiance map, light cache a photon map.
  • Vícevláknové zpracování výpočtů pro maximální využití vícejádrových procesorů
  • Fyzikálně korektní světla včetně IES, bodová a plošná světla.
  • Distribuovaný rendering pro rozložení výpočtů až na dalších 10 počítačů
  • Měkké i ostré stíny
  • Procedurální textury včetně dlažby, omítky, dřeva či efektu zašpinění pro realistické vizualizace.
  • Fyzikální kamera včetně efektu rozostření.
  • Svícení pomocí HDRI.
  • Fyzikální slunce a obloha.
  • Pokročilý editor materiálů včetně náhledů
  • Vrstvené materiály
  • Průsvitné materiály
  • Podpora nativních SketchUp materiálů ve V-Ray materiálech
  • Podpora animací

V-RayRT® je revoluční vizualizační jádro, umožňující rychlý náhled na scénu ve vysoké kvalitě. V-Ray RT je postaven na stejném robustním základě jako V-Ray, což umožňuje bezproblémový přechod mezi V-ray RT a produkčním renderingem. Při každé změně scény v editoru je simultánně vytvořen i interaktivní náhled, který vám pomůže efektivně doladit nastavení materiálů, světel a dalších parametrů scény. V-Ray RT pro SketchUp umí pracovat jak s využitím procesoru (CPU), tak prostřednictvím grafické karty (GPU). (ve verzi SketchUp 2017 pouze ve Windows OS!)

Dome Light - snadné nasvícení scény pomocí obrázku. Dome Light analyzuje HRDI obrázky a optimalizuje nastavení renderingu, takže můžete produkovat vysoce kvalitní vizualizace bez artefaktů.

V-Ray Proxy - neocenitelný nástroj pro pro efektivní správu paměti a rendering scén s velkým počtem komplexních objektů. V-Ray Proxy objekty se dynamicky načítají a uvolňují z paměti, čímž šetří systémové zdroje.

Světla jako komponenty - V-Ray světla mohou být nyní součástí SketchUp komponentů, takže lze snadno hromadně měnit design a nastavení světel.

Sphere Light - vytvářejte sférické zdroje světla.